Školní jídelna
Telefon: 312 682 941
Mobil: 731 495 024 (pouze SMS)
E-mail: jidelna@zsnorska.cz
Jídelníček
Jídelníček na celý měsíc na portálu strava.cz je průběžně aktualizován o polévky a doplňky k hlavním jídlům na následující týden. Pokud dojde k nějaké změně, v tomto jídelním lístku je vždy zveřejněna.
Jídelníček na týden zveřejňuje všechna jídla včetně polévek a salátů.
Výdej obědů
Doba výdeje obědů je stanovena od 11:20 do 13:55 hodin. Vstup do jídelny je povolen pouze strávníkům, a to v době jejich přestávky na oběd dle vyučovacího rozvrhu. Případný doprovod čeká v hale školy.
Po přiložení čipu k výdejnímu snímači se kuchařce zobrazí číslo objednaného oběda a velikost porce dle zařazení do příslušné kategorie.
Provoz školní jídelny se řídí vnitřním předpisem. Základní informace jsou zařazeny do Řádu školy.
Objednávání stravy
Objednávkový box ve školní jídelně
Objednávkový box je umístěn za vchodem do jídelny spolu s návodem k obsluze. V provozu je nepřetržitě od pondělí 7.00 do pátku 14.00 hod. mimo dnů školního volna.
Strávníci všech kategorií si mohou obědy přihlásit na boxu do výše konta i bez předchozí aktivace v kanceláři školní jídelny.

Internetové objednávání online
Na internetové objednávání je potřeba se zaregistrovat v kanceláři ŠJ, kde je strávníkovi přiděleno uživatelské jméno a přihlašovací heslo. Číslo naší školní jídelny je 0654.
Portál Strava
Nastavení programu provede změny max. 24 hodin před aktuálním datem, stravný den končí pro počítač ve 14.00 hodin, pak se počítá již 48 hodin (např. v pondělí do 14. hodin lze objednávat od středy, po 14. hodině až od čtvrtka). Na boxu jsou změny uloženy okamžitě, při internetovém zpracování jsou skutečně provedené změny zaznamenány až další školní den ráno po 6. hodině.
Pokud je u některých druhů jídel č. 2 nebo č. 3 je stanoven počet porcí, pak lze objednat pouze do výše limitu. V jídelníčku jsou tato jídla před názvem označena *. Změny nad limit nebudou provedeny, je potřeba zvolit jiný druh jídla. Objednáváním přes internet je možno obědy přihlásit do výše konta i bez předchozí aktivace v kanceláři. I tyto přihlášky je nutno provést s předstihem 24 hodin.
AKTUÁLNÍ JÍDELNÍČEK
10. února - 14. února 2025
Prodej obědů na březen 2025
středa 26. 2. 7:00 – 14:00
čtvrtek 27. 2. 7:00 – 15:30
pátek 28. 2. 7:00 – 14:00
UPOZORNĚNÍ: V době jarních prázdnin (3.3. – 7.3.) se obědy neprodávají!
žáci kategorie „A“ (7-10 let, 1 oběd= 30 Kč) 480,- Kč
„B“ (11-14 let, 1 oběd= 33 Kč) 528,- Kč
„C“ (15 let a více, 1 oběd=36 Kč) 576,- Kč
UPOZORNĚNÍ: Dne 31.1. (pololetní prázdniny) se obědy neprodávají!
Odhlášení obědů
Při každé nepřítomnosti žáka ve škole je povinnost oběd odhlásit, viz. školský zákon 561/2005, §119. Výjimkou je první den neplánované nepřítomnosti, kdy může být oběd vydán rodinnému příslušníkovi na talíř a po přendání do vlastních nádob na vyhrazeném místě je odnesen domů.
Odhlášky na aktuální den jsou vzhledem k normování a výdeji surovin ze skladu přijímány nejdéle do 7.00 hodin, neodhlášené či pozdě odhlášené obědy propadají bez náhrady.
Způsob odhlášení
- pomocí internetu na www.strava.cz (obdobně jako přihlášky), na aktuální den do 6.00
- písemná odhláška do označené schránky vedle prodejního okénka
- telefonická odhláška na číslo 312 682 941
- SMS na číslo 731 495 024 (na toto číslo nevolejte, pouze pište zprávu! Rozhodující je čas doručení do ŠJ, nikoliv odeslání zprávy)
- formát sms pro odhlášku stravy: třída, příjmení a jméno strávníka, datum odhlášky (2. A, Novák Ondřej, 28. – 30. 3.)
- strávníci kategorie „C, CA, KC“ a dospělí strávníci na objednávkovém boxu
Při odhlašování uveďte jméno a příjmení, třídu a datum odhlášky.